Kłótnie podczas kampanii

Trzeba przyznać, że nie wszyscy politycy grają fair. Niejednokrotnie kampania wyborcza opiera się przede wszystkim na ukazywaniu negatywnych stron swojego politycznego przeciwnika. Nie da się ukryć, że wiele partii w ten sposób postępuje, a prawie każda z nich choć raz miała w swojej kampanii taki epizod. Chociaż nie jest to do końca czysta gra, to tego typu materiały reklamowe często oddziałują na potencjalnych odbiorców. Niejednokrotnie są oni nawet skłonni do zmiany swoich dotychczasowych poglądów. Czasami dwie partie niemal przez całą kampanię wyszukują nawzajem swoje minusy. Niestety, zapominają tym samym o najważniejszym, czyli o swoim programie. Są tak pochłonięci krytyką przeciwnika, że nie są w stanie dokładnie przedstawić swoich postulatów. Często wyborcy są już zmęczeni ciągłymi kłótniami. W efekcie może z tego skorzystać inna partia, która do tej pory tylko przyglądała się politycznym konfliktom, a sama sumiennie przedstawiała kolejne punkty swojego programu wyborczego. Trzeba przyznać, że większość ludzi nie toleruje kłótni w telewizji, ponieważ są oni zdania, że polityk powinien zawsze zachowywać się z klasą. Nic dziwnego, że automatycznie skreślają te partie, które niemal cały czas wprowadzają do polityki nerwową atmosferę, a tym samym nie prezentują się, jako godne zaufania.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.